fredag 10. oktober 2008

Tilbake i heimlandet


Nå er jeg altså landet trygg og brun tilbake i Norge. For de som ikke har fått det med seg, så har jeg altså vært litt over en uke på den flotte øya Kreta. Der trivdes jeg såpass godt med varme, sol og strand med min reisefelle Marit V, at jeg regner med at det kommer til å bli flere jenterturer ned dit:) Jeg er åpen for forslag...

På flyturen hjemover begynte jeg imidlertid å merke et snev av influensa som kom krypende inn i kroppen. Da jeg plasserte føttene på norsk jord var nesen allerede blitt sår og rød av all snytingen, at jeg falt inn i en dyp søvn i sjåfør Stein Veierland sin store bil på midtnattsturen hjem fra Gardermoen. Stor eksponering av aircondition eller bare redselen for nordlig kulde er mulige forslag til begunnelser for dette høstinnslaget på helsefronten. Uansett, det var fryktelig godt å komme hjem til seng, varm dusj, menigheten, hjertelige samboere og gode venner her i Drammen...

Nå har jeg planer om å bli her hjemme en stund, så når viruset har blitt såpass avvist fra kroppen at jeg ikke trenger å sitte med to papirdotter i begge neseborende lenger, kommer jeg tilbake i min vanlige drift.... Gleder meg til å se dere alle sammen:)

Ps: bildet er hentet fra Mettes tidligere arbeid:)

2 kommentarer:

HILDE sa...

Its nais tu hæv ju bæck Kristine :)

Betty boo sa...

Jes, veri nais!! :)