mandag 8. september 2008

Treat yourself!

Vi har jo sikkert skrytt til mange om våre lekre bad, og da særs Davidbadet som er utstyrt med hjørneboblebadekar og ser så flott ut atte. Til nå har dessverre Davidbadetboblebadets funksjon vært å gjerde inn våre konstant klærdekte tørkestativ.

Men etter helgens festligheter fikk Kristine, sterkt inspirert av sine verkende føtter, den gode idé å starte opp boblebadet, fylle det halvfullt, øse i grønnsåpe og pleie de såre tær og heler. For en super idé! Vi fulgte opp med Salinas med pepperost og tilhørende hvitvin, brettet opp pysjbuksen og lempet føttene uti. For en opplevelse!
Kokte ben i til tider altfor varmt vann, sippende til doggete champagneglass med hvitvin. Vi er litt fine på det.

Her følger noen uklare MMS som dokumenterte hendelsen.

DET BOBLER! :D



Det er viktig å verne seg mot grønnsåpeluft i øynene.




8 kommentarer:

Ninus sa...

Hehe... Dere burde starte skjønnhetssalaong. :) Stor sjans for at dere kan tjene endel, særlig etter fester på Fredheim. Da er det mange verkende føtter!

Betty boo sa...

Tja, enig med Nina der. Kjempeide!
Av en eller annen grunn sitter jeg alltid og småhumrer og ler for meg selv hver gang jeg leser blogginnleggene deres..! Om det er den geniale måten og skrive på, de søte folka eller bare at det er komiske hendelser, veit jeg ikke, men et eller annet er det hvertfall...hehe:)

Mette sa...

Dere er hjertelig velkommen på grønnsåpefoting, jenter. (; Jeg lukter rent enda!

Betty - du er søt da! Vet du ikke at du småhumrer og ler alltid samme hva du leser? Jeg la merke til det engang, men tenkte jeg ikke skulle si noe.

...

neidaaa. :)

Lene sa...

Heisann folkens:):)
æ tenkte æ bære sku si ifra: æ kommer te å lægge dokker te på blogg-link-sia mi på min blogg, sånn at æ kan titte innom her lettare;) hihi:):)
vest dokker vill legge mæ te så har dokker adr. her: www.loppekassa-mi.blogspot.com
Klem fra Lene!
ps. saaaaavne dæ Ida! :D

Kristine sa...

Bettina; utrolig nok, men jeg må faktisk backe opp Mette på den komentaren om deg og lesing. Det er sant, du ler nesten alltid når du sitter og leser...hehe...søt søt...

Johan sa...

Jippi, Drammensblogg!!! Det var bare dette som manglet for å få kabalen til å gå opp =)

Lisa sa...

Hehe, SÅ digg! Kan jeg bestille SPA-time hos dere eller?? Godt selskap med i prisen?? hehe.. nå har jeg så veldig lyst til å komme å se hvordan dere har det! Gleder meg ... klem

Anonym sa...

Har testet ut det beryktede forbadet, og det var digg.. Kommer gjerne igjen å tar en tå dupp.. hehe :)
Marit