fredag 5. september 2008

To for en!

Denne posten er ca den posten som det burde vært fem av i måneden!

MUFFINS!!!



Ååh namnamnamnamnamnamnam. :U


Heidi, Ida og megselv laget muffins i går. JA, det var 1-2-3 mix, JA, det er så såre enkelt. NEI, vi gadd ikke lage fra bunn. JA, det var verdt det. Det er fortsatt lov til å være stolt av det!

Ok, vi laget en lys og en brun mix i hver sin bolle. Satte frem ultramegastoreluksusmuffinsformer kalt AMERIKANSKE, samt non små. Så helte vi i, - noen lyse, noen brune og noen lyse OG brune (BEST).


Okay, - så putta Ida i noen hemmelige ingredienser i form av små, fargerike, skalldekkete sjokoladerundinger som man ikke får kjøpt i Norge annet enn på Gardermoen hvis man er så heldig å ha brukt penger på en flyreise.


Så kokte vi kaffe, satte inn muffinsene, reddet ut de minste før de største, samt laget ROSA glasur. Det er veldig enkelt å lage rosa glasur, det er bare å lage hvit glasur også bare ta litt rød konditorfarge i det vett, så enkelt som bare det, enklere kan det ikke bli. ROSA!!


Ida var kjempebegeistrert. MuffinMette serverte med et smil og en åpen hånd. Heidi og Ida spiste og alle ble litt for mette. Særlig jeg. Mette. Togduan.

11 kommentarer:

Lisa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gro-Elisabeth sa...

Regner med jeg får smake noen av deres eksklusive muffinser når jeg stikker innom om 11 dager ;)

:) sa...

Jeg og vil komme en tur! Fritt for kjempemuffinsen på det nederste bildet ;-)

Lena sa...

NÅR kan jeg komme???

Linda sa...

Jeg inviterer meg selv til muffinsbesøk også!!!

Betty boo sa...

Ha HA, digg da.. Fikk lyst på muffins jeg og da, men nå skal jeg og Nina kose oss med risbrød og nytraktet kaffe en lørdags morgen (ehm, eg ettermiddag.. kl er 14:00, og jeg har enda ikke kledd på meg..)
Diggedigg!

Ninus sa...

Takk for inspirasjon! I dag har jeg lagd muffins med Håkon og Malla...:)

Anonym sa...

Nammnammnamm.. det der ser godt ut.. heheh.. aassen staar det til i taarnveien?

Linda sa...

Impressed!!

Mette sa...

Mariemor! :)
Her står det bare bra til - bedre enn noen gang! Tenker stadig på deg der borte! :) håper du koser deg maks!

ElinSire sa...

Jeg følger i hvert fall IKKE med. Jeg hadde ingen anelse om at dere hadde en blogg gående her...
Men uansett... hvorfor er ikke jeg blitt bedt på muffins i Tårnveien??